tisdag 6 september 2011

ULRIKTRÖJA SÄLJES!

Nu har jag bestämt att sälja min kära Ulrik t-shirt, den har blivit lite för liten. Har redan reklamerat på facebook, men tänkte göra det här med ifall någon Munther där ute råkar läsa min blogg, och är intresserad!
Så jag kopierade texten från facebook, here it is!


T-SHIRT MED ULRIK TRYCK SÄLJES! (Den är lite liten för mig, jag har INTE slutat gilla Ulrik, haha!)
Användning: Kanske 7-10 gånger. Så skicket är bra.
Strl: Small
Pris: Lägg bud vad du kan tänka dig att betala om du är intresserad! :)(orginalpriset var 250) Seriösa bud nu, inte typ 10 kr liksom :).
Har ni frågor? Då kan ni PMa eller skriva i chatten/nedan!
Frakt & sånt får vi se hur det blir, det beror ju vart du bor och så vidare, det tar vi när det blir aktuellt!






Om du är intresserad, och inte har mig på facebook, kan du skriva ditt bud som kommentar! Och har du frågor är det bara att skriva dem med. Du kan ju adda mig på facebook om du vill också. Alice Linnéa Skårbratt. 
Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar