fredag 2 september 2011

Who said we needed to grow up?




Lite random bilder från denna dag, som har vart underbar, eller ja, iaf de sista timmarna. Kan ju inte säga att matteprovet var en höjdpunkt. Men musiken var sjukt rolig, sen kom man hem till 2 positiva överraskningar. Fridatidningen som jag aldrig trodde skulle komma, och fjärde bilden som är ett litet projekt I'm working on. Kanske får ni se det, när det är klart! Huhu. Nu ska jag skriva insändaren till svenskan, som jag på nåt vänster lyckades tappa bort innan jag kom till skolan.
Btw eftersom min käre vän Sanna var gullig och länkade mig i sin blogg, så tycker jag allt att hon ska få en länkning här! Klicka här! ♥ 
Ohwell, ha en riktigt trevlig fortsatt freday! Hahah, svengelska? Aja, KRAM

1 kommentar:

  1. Vet du vad Ulriks manager har för e-post? Skulle behöver fråga några saker. :)

    SvaraRadera