fredag 5 augusti 2011

Äntligen klar!

Nu har jag fixat och fixat och ordnat, och är faktiskt nöjd med resultatet. Färgglatt och fint äre! Om ni tycker annorlunda, tell me!
I bloggen i framtiden, kommer att vara som min gamla. Fast kommer fokusera mer på foto & Musik (Ulrik). För jag tror att det är mer intressant än vad jag har för mig på dagarna.  Så ja, jag kan väl börja med att berätta att jag precis kommit hem från usa, så det kommer att bli mycket bilder på det! Det är väldigt efterfrågat av mina vänner nämligen. Så här har ni lite bilder från de första dagarna!

På bussen från flygplatsen.

 På bussen från flygplatsen.
På bussen från flygplatsen.

 En äkta skolbuss! :)
















Här hade vi precis kommit fram till hotellet vi sov över på under natten, och var påväg till Subway, vi hade inte ätit på evigheter!
















 Påväg till subway!
















 Tyckte det var en fin gata...haha. Är lite skum som tar kort på allt..
















I USA snålar de inte med pålägg kan jag säga!
















 McDonalds :)  Väldigt fina mcdonalds.

Yum yum!

































 Yuuuum!











Mer bilder kommer imorgon. Ha det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar