måndag 15 augusti 2011

hm ,...

Godkväll folk. Sitter på rummet och är allmänt pigg, eftersom jag sov till 13:45 idag..hehe. Och det är inget bra läge att vända på dygnet nu, börjar ju skolan på torsdag! Jag tycker det ska bli helt okej faktiskt. Schemat som alla klagar på, tycker jag faktiskt är helt okej. Lite sena dagar, men what to do liksom. Det är ju nian.
Men det ska i allafall bli kul att få träffa klassen igen, dem saknar jag!
Sedan på onsdag nästa vecka släpps ju Ulriks skiva (JAAAAAAAAAAAAAAA!) och idag så läste jag även att han då har spelning OCH singnering vid Bengans skivaffär i Göteborg. Kan det bli bättre? Missar ju honom på Rix Fm festivalen, så detta räddar ju det hela! Typ skrek och hoppade när jag såg det, så glad blev jag. Så dit ska jag (jag får typ åka en timma tidigare från skolan, men herregud, det tar jag igen)!!
Det är som sagt mycket som händer, som jag inte vill prata om, det är därför jag är dålig med bloggandet, men jag kommer nog igång igen när det lugnat ner sig. Men tänkte ändå ge en liten uppdate nu eftersom jag är så pigg.
Om jag har tur, så kommer Ulrikgrejerna jag beställt imorgon eftermiddag! Håll tummarna med mig! Isåfall kommer de såklart upp här! Menmen, ska nog ta och kolla lite svampbob nu..hahah, han är så söt(A)
Just det. Fixade lite med min mobil igår, snygg huh? ;)

               

Dagens låt:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar