söndag 7 augusti 2011

Niagara Falls

Det var något av det häftigaste jag sett i hela mitt liv!
Först så kollade vi på ett vattenfall som heter "The Horse Shoe" hahah, och vissa trodde det var Niagarafallen eftersom det var ett asstort vattenfall, men det var det inte. Sen gick vi till "The Cave Of The Winds" (se biljetten) och vi ställde oss i kö för att få våra jättesnygga sandaler & regnkappor (som vi kallade det, kycklingdräkter), och sen gick vi dit. Det var så enormt, shiiit alltså. Det var långa trappor upp till själva toppen, som var väldigt nära fallen (där man blev mest blöt också), man stod liksom nästan i fallen. Jag gick inte ända upp, för att jag vågade inte riskera att förstöra kameran. Men jag gick hyfsat långt upp iaf :). Blev riktigt blöt. Hhaa, det var vissa i min grupp som stog högst upp och duschade,lol.
Well, här kommer massa bilder. Enjoy!



Jag är tjejen med brunt hår som står och ler...hahah. Bredvid mig i blondt hår är min kompis Emelie :'). Detta är min ledares bild från facebook.



 På andra sidan vattnet är Kanada! Så jag har nästan varit i Kanada. Känns bra.












 Sen var vi också över Niagarafallen, och nu kan ni se hur sjukt högt det var! Där nere var vi, i våra kycklingdräkter, haha!



 Bron över till Kanada, skulle jag gissa.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar